Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1270

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1586

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1270

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1586

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1270

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1586

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1270

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1586

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1270

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1586

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1270

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1586

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1270

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1586

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1270

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1586

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode_alt.php on line 1270

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
ПУЛСАР ФОРУМ - Блогове - Mach Rider https://forum.pulsar.bg/blog.php?u=11439 Форум на фирма ПУЛСАР ЕООД en Thu, 19 Sep 2019 09:14:03 GMT vBulletin 60 https://forum.pulsar.bg/images/pulsar_v4/misc/rss.jpg ПУЛСАР ФОРУМ - Блогове - Mach Rider https://forum.pulsar.bg/blog.php?u=11439 25 години Sonic the Hedgehog https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=255 Fri, 01 Jul 2016 18:56:14 GMT Преди време, с най-добрият ми приятел подхванахме начинанието да правим страничка за рецензии на...
Преди време, с най-добрият ми приятел подхванахме начинанието да правим страничка за рецензии на филми, видео-игри и подобни (Neon Lazer Mohawk във Facebook, Youtube и Spotify) - спонтанна проява на дългогодишните ни намерения и желания. В крайна сметка, се стигна и до момента, в който направихме и първото си видео - посветено е на 25-годишнината на Таралежа Соник (и е подходяща тема, предвид, че именно покрай Соник...е, и Костенурките Нинджа, се запозхаме с него.)

Видеото беше снимано без сценарии, та си оплитаме езиците чат-пат (особено аз), но пък го направихме с кеф и се надявам, че ще ви е приятно за гледане :)

]]>
Mach Rider https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=255
<![CDATA[Как игра за NES вдъхнови "Междузвезд ни Войни&]]> https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=253 Fri, 18 Mar 2016 19:06:23 GMT Представям ви кратка статия, която с брат ми написахме за www.starwarsbg.com, базирана на случайно...
Представям ви кратка статия, която с брат ми написахме за www.starwarsbg.com, базирана на случайно направено от мен наблюдение... Плагиатство или препратка - решавате вие :)

Първият ред задига базата „Звезден убиец“… от Япония!

Дали Епизод VІІ ви е харесал или разочаровал е въпрос на вкус. Но е факт, че визуално филмът не се различава особено от вече видяните дизайни и сценография на Старата трилогия. Съпротивата са новите Бунтовници, Пърият ред е просто ново име за не-чак-дотам-победената Галактическа Империя, и т.н. Корабите на двете фракции, също са съответно почти пълно копие на своите предшественици от Епизоди ІV-VІ. Когато „Силата се пробужда” представи на зрителите базата Старкилър, („Звезден убиец”, Starkiller Base), несъмнено много от тях са я асоциирали със Звездата на Смъртта, позната от оригиналните епизоди на „Междузвездни Войни”. Оказва се обаче, че тя черпи много повече вдъхновение от стара игра за Нинтендо отпреди 25 години.

Metal Storm (известна в Япония като 重力装甲メタルストーム Jūryoku Sōkō Metaru Sutōmu, букв. „Gravity Armor Metal Storm“) е екшън игра от 1991 г., разработена от Tamtex за 8-битовата конзола Nintendo Entertainment Sytem.



В играта, планетата Плутон е превърната в могъщо лазерно оръжие, което да се използва за защита на Слънчевата система. Непредвидена повреда обаче прави оръжието неконтролируемо, превръщайки го в космическа заплаха, след като унищожава Нептун. Целта на играча е да пробие защитата на оръжейната инсталация и да активира програмата за самоунищожение преди Земята да бъде заличена.



Звучи доста познато нали? Приликите далеч не спират до тук, както можете да видите от американската и японската обложка на играта







Открийте разликите!
]]>
Mach Rider https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=253
<![CDATA[Book Review - "Ninja Gaiden", Worlds of Power]]> https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=228 Tue, 30 Apr 2013 17:44:48 GMT Един от компонентите в изпита ми по Английски в края на годината е предварително написана рецензия...
Един от компонентите в изпита ми по Английски в края на годината е предварително написана рецензия на книга. Предвид факта, че преподавателят ми по Английски също е голям почитател на ретро игрите, реших да доставя удоволствие както на себе си, така и на него и да пиша за "Ninja Gaiden" - романче от поредицата "Worlds of Power", базирана на NES класики.
Предварително се извинявам, че ви го представям в оригиналния вариант на Английски и че е малко кратко (макар, че едвам го вместих в ограничението за броя думи).




Ninja Gaiden

Ninja Gaiden is a novel by Peter Lerangis (under the pen-name Al Singer), part of the
Worlds of Power series. Based on the popular NES game of the same name, the book is an action-packed adventure, taking place in 1980s America.

The plot follows the exploits of young ninja Ryu Hayabusa, who leaves Japan in order to avenge his father’s death. During his travels throughout the US, Ryu is recruited by Foster, head of the Special Auxiliary Unit of the CIA, to help stop the mysterious Guardia de Mieux (also known as “The Jaquio”), who seeks to put mankind to its knees. Hayabusa, learning that these events are tied to his father’s past, accepts and, accompanied by a female agent, travels down the Amazon to face Jaquio…

Ninja Gaiden is one of the most story-driven games of its era, therefore a perfect candidate to be adapted as a novel. The gripping plot is one of its greatest strengths and, fortunately, most of the events featured in-game are transferred here and are greatly expanded upon. Being that the book is geared towards a younger audience, several changes were made, such as the main character’s age, to keep things more kid-friendly. Some of these changes, however, make certain plot-points seem implausible and will probably disappoint fans of the source-material.

While definitely exploiting the ninja fad and video-game craze of its day, Ninja Gaiden does better than most and delivers a thrilling adventure, while also exploring other themes such as growing into manhood, making it an interesting read for children and adults alike. Widely considered as the best book in theseries, it comes highly recommended for all ninja and video-game lovers.
]]>
Mach Rider https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=228
<![CDATA[Mini Review - "The Conduit" и "Conduit 2" Wii]]> https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=224 Thu, 14 Mar 2013 18:13:13 GMT Изображение: http://images.nintendolife.com/games/wii/conduit/cover_large.jpg *The Conduit...


The Conduit (Wii)

От много време си мечтая да намеря някакъв добър FPS за Wii (отделно от Metroid Prime трилогията), който да ме очарова както откъм геймплей, така и откъм история. За мой късмет, The Conduit оправда очакванията и надеждите ми!

Майкъл Форд, специален агент от службите на САЩ бива въвлечен в преследване на мистериозният терорист Прометей. Мисията му обаче се оказва много по-мащабна, когато се озовава в центъра на извънземно нашествие във Вашингтон и конспирация, водеща началото си от зората на историята на САЩ.

В ролята на Майкъл Форд играчите ще трябва да обходят 9 нива, из които да стрелят, разрешават пъзели и да разплитат мистерии. Обиколката на Вашингтон ще ви отведе от най-популярните му туристически атракции като Линкълн Мемориал, през смрадливи канализации и дори из коридорите на Пентагона. Битката си ще водите с многобройни оръжия - пистолети, картечници, снайпери и естествено, дори такива, които са с извънземен произход.

В геймплейно отношение The Conduit не се стреми да е най-иновативното нещо. Вървите, стреляте и се опитвате да оцелеете. Битките са както динамични и напрегнати, така и на моменти игра на котка и мишка, бавно дебнене по прозорци със снайпери и внимателна преценка на прикритие. Разчупващият елемент е устройството ASE (All-Seeing Eye), което освен инструмент за развитието на сюжета, можете да използвате и за да откривате и превеждате тайни съобщения, оставяни от различни извънземни цивилизации през годините. Чарът на "The Conduit" се крие именно в това - използва различни съществуващи теории и слухове и ги вплита в една интересна и напрегната история. Колко ще разберете от тази история зависи до голяма степен от вас. Между нивата и повреме на същите, играта предоставя кратки диалози между героите, които разкриват най-важните събития. Много повече обаче ще разберете ако се вслушвате в новините по радиото, сменяте станциите на радио-апаратите, които откривате тук-там и си направите труда да откриете колкото може повече от скритите съобщения. На някои хора това може да не им се понрави, но на мен ми допадна доста.


Контролите са може би най-добрата част от играта. Прицелване, стрелба, меле атаки, хвърляне на гранати - всичко работи отлично, удобно и лесно е за ползване и като цяло е много интуитивно. Ако контролите не ви прилягат, можете да нагласите АБСОЛЮТНО ВСИЧКО по свой избор - от скоростта, с която се завъртате, до bondry box-a на контролера и вида на камерата. В това отношение не мисля, че ще има кой да се оплаче от играта.

Графиката на The Conduit очевидно няма да е на това на нивото на някой шуутър за 360 или PS3, но въпреки това е добра. Обстановките, макар и не кой-знае-колко разнообразни, са детайлни, както и извънземните видове и оръжията. Музиката и актьорският състав също са на ниво. Кевин Сорбо е страхотен като гласът на Прометей, а темата на играта слушам и в момента и й се наслаждавам все повече и повече.

В едно отношение все още не съм изпробвал The Conduit и това е мултиплейър режима. Като цяло, не мултиплейър е това, което ме привлича към една игра, а нейната кампания за един играч. Със сигурност ще има защо да се завърна към The Conduit - играта предоставя възможността да се изиграе всяко минато ниво по всяко време и има изключително количество тайни неща за откриване. Колкото повече тайни разкриете, толкова повече екстри ще отключите, като например арт-галерия.

В общи линии "The Conduit" не е най-новаторското заглавие, но спокойно бих я причислил към must-play списъкът на Wii собствениците!

+ Интересна история
+ Невероятни контроли с изключителни възможности за настройване по лично предпочитание
+ Чудесна презентация - графика, музика, актьорски състав
+ Unlockables
+ Възможност за преиграване на отделни нива
+ Multiplayer режим

- За хората, които не смятат да търсят тайни съобщения, историята може да се стори доста претупана
- Някои от мисиите са прекалено дълги


И като съм се разприказвал за "The Conduit" поне да говоря и за продължението, с което току-що приключих:



Conduit 2 (Wii)

Conduit 2 започва точно там, където свършва първата игра. Конспирацията се задълбочава и премеждията, през които трябва да премине Майкъл Форд, стават все по-големи.

Conduit 2 е пример за това как трябва да се прави продължение! Играта взима всичко добро от първата част и добавя достатъчно нови елементи, за да изгради едно впечатляващо изживяване. Ключовата дума тук е "развитие" и такова личи във всяко отношение.

Геймплеят не се е променил особено - стрелба, събиране на улики и разрешаване на загадки. Престрелките се променят в няколко отношения - макар, че повечето оръжия от първата игра присъстват и тук, вече имате възможността да обръщате маси, шкафове и други, за да ги използвате като прикритие. Добавен е и бутон за тичане, който също влиза в употреба доста често по време на битка. Тайните също са се увеличили значително - от дневници и документи, до различни артефакти. Търсенето им е улеснено обаче, чрез новият начин, по който работи ASE устройството - от pixel-hunt-а, който беше издирването им в първата игра, тук търсените предмети започват да светят и да подават сигнал към ASE-то, когато е активирано. Колкото повече откриете, толкова по-ясна ще ви стане историята. Някои от тайните дори ще отключат допълнителни нива, които не са задължителни за цялостната история, но си струва да се видят.
Друга новост са бос-битките. Всяка е уникална, изисква различна стратегия и да си призная, е доста интересна. Радвам се, че този елемент е добавен в играта.
За да не остане по-назад от други съвременни игри, "Conduit 2" има и Achievement система.

Контролите са същите като в първата игра, добавен е само бутон за тичане и е направена лека промяна в механиката на клякането. Всички настройки са все още налице Има и опция за ползване на Wii Motion Plus, но устройството далеч не е задължително. За тези пък, които искат нещо по-традиционно или не са свикнали още на motion контрол, има опция и за ползване на Classic Controller.

По отношение на презентацията играта прави много добри стъпки - новият костюм на Майкъл е по-готин от предишния, има чудни дизайни за извънземните, обикаляте по цял свят, което дава възможност за разнообразни обстановки, но и за малко се връщате във Вашингтон, за да има някое познато място от първата игра. Детайлите, както по героите, така и по самите нива са повече и по-добри от тези в първата част. Музиката също е доста добра и много се радвам, че са върнали основната тема от първата игра, макар и само за едно от нивата. В някои отношения обаче играта се различава доста от първата - филмчетата са повече и вече не са само диалог, някои герои, които виждахме само в сянка в първата част, сега се показват съвсем спокойно. Това, което най-много ме разочарова е смененият актьорски състав. Особено ми липсваше гласът на Кевин Сорбо като Прометей.

Също както с първата игра, мултиплейър режимът все още не съм изпробвал, но не той е причината да проявя интерес към играта.

В заключение - "Conduit 2" е перфектното продължение. Играта претърпява развитие във всяко отношение - героите показват повече от характера си (особено Майкъл Форд), историята се разраства от конспирация, обхващаща САЩ в събитие от световен, дори междупланетен мащаб и геймплеят, макар като цяло същия, претърпява леки промени, изцяло за добро.

Единственото лошо е, че адски се надявам да се появи "Conduit 3", но дори и това да се случи, едва ли ще е на Wii.
Горещо препоръчвам играта.

+ Подобрява първата игра във всяко отношение
+ Чудесни контроли
+ Забавен геймплей
+ Запленяваща история, вплитаща в себе си реални събития, митове и легенди
+ Огромно количество тайни, които да бъдат открити (някои от които с доста хумористични и неочаквани препратки)
+ Чудесни бос-битки
+ Възможност за преиграване на нивата по отделно, както и за отключване на нови нива, които не са част от главната история
+ Multiplayer режим

- За хората, които не смятат да търсят тайни съобщения, историята може да се стори доста претупана
- Някои от мисиите са прекалено дълги
]]>
Mach Rider https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=224
Mini Review - SW: The Force Unleashed I и II https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=214 Mon, 21 Jan 2013 17:00:02 GMT
Този път - Double Feature! :)
Ще разгледам накратко Wii версиите на двете игри "Star Wars: The Force Unleashed".
Приятно четене и нека Силата бъде с вас!!



Star Wars: The Force Unleashed (Wii)

Преди много години в една далечна галактика един млад падауан подмяташе ръце пред екрана вкъщи и се опитваше да овладее Силата...

The Force Unleashed ви поставя в ролята на Старкилър (което всъщност е била оригиналната фамилия на Люк Скайуокър ), тайният ученик на Дарт Вейдър, чиято история се развива между Епизоди 3 и 4. Това, което започва като мисия да бъдат ликвидирани малкото оцелели джедаи в галактиката, прераства в мащабна история, разказваща раждането на Бунтовническия съюз и борбата срещу Империята. Как ще завърши историята на Старкилър? Това зависи от вас (буквално )

От момента, в който сложите диска и се пусне краткото интро в менюто (онова, дето всички Wii игри го имат), разбирате, че играта няма да изневери на духа и атмосферата на Междузвездни Войни. Планетите, създанията, битките, корабите, Силата... всяка гледка, всеки сблъсък в играта се чувства точно на място. Макар Wii версията да е със значително по-слаба графика от версиите за X360, PS3 и PC, това не прави реално впечатление (освен на първо ниво, което по необясними за мен причини изглежда доста по-зле и по-малко детайлно от останалите). Музиката звучи сякаш е взета директно от някой от филмите и на много места са използвани кратки теми от музиката на Джон Уилямс. Геймплеят не се различава между версиите - в ролята на Старкилър овладявате Силата и светлинния меч в безброй битки из Галактиката. По отношение контроли според мен, Wii версията бие обаче всички останали. Вярно, комботата се правят по-трудно, тъй като битките не се печелят с button-mashing. С лявата ръка контролирате Силата, в дясната държите меча. Всяко движение се чувства съвсем интуитивно. Едно от онези малки нещица, които правят изживяването още по-приятно е, че всички звуци на светлинния меч излизат само от говорителя в Wii дистанционното.
Превъртите ли The Force Unleashed, не сте приключили напълно с нея - в играта има цели 200 Холокрона, които да бъдат открити (и които съответно отключват concept art в галерията). Отделно имате да съберете много различни кристали и мечове, които да пригодите според своите предпочитания и боен стил. Многото допълнителни костюми за главният герой също допринасят за разнообразието. А и да не говорим, че има два различни възможни завършека на играта Омръзне ли ви пък кампанията, можете да предизвикате приятел в Duel Mode с многото герои от вселената на Междузвездни Войни.
Като цяло, The Force Unleashed за Wii може да не изглежда толкова добре, колкото на други платформи, но не отстъпва в нито едно друго отношение, а и най-добрите контроли, може би ще откриете именно на Wii. Препоръчвам играта, независимо дали сте почитатели на Междузвездни Войни или просто си падате по hack 'n' slash игрите.

+ Автентично Star Wars изживяване - история, музика, вселена, геймплей
+ Страхотни контроли
+ Replay Value - Алтернативен край, голямо количество unlockables (concept art, костюми, герои за Duel Mode...)
+ Подобряване на светлинния меч и уменията със Силата по предпочитанията на играча
+ Режим "Дуел" за двама играчи

- Графиката може да е по-добра, дори и на Wii
- Първоначалните нива са еднообразни
- Няма опция да се преиграват отделни нива по избор, след като е превъртяна, но може да се почне отначало, като всички събрани холокрони, кристали, костюми и тн ще са налични.



Star Wars: The Force Unleashed II (Wii)

Старкилър се завръща и е по-могъщ от всякога!! Присъединете се към него в мисията му да открие кой всъщност е той и какво е неговото призвание. Как ще свърши пътуването му зависи изцяло от вас.

Няма да лъжа, The Force Unleashed II ме изненада адски приятно! Krome (създателите на Wii версията на първата част) прехвърлят щафетата на Red Fly, които са се справили повече от блестящо! Графиката е на изключително ниво! Малко са 3rd Party Wii игрите, които да изглеждат толкова добре и да има толкова внимание към детайла на фоновете, нивата и тн. Продължението се различава в много отношения от предшественикът си. Освен значително (ама НАИСТИНА значително) подобрената графика, контролите са съвсем различни и владеете някои нови Force Powers (за сметка на липсата на други). Вместо да размятате Wii дистанционното сякаш е светлинен меч, този път за битките ще разчитате основно на бутон "А", който ще накара Старкилър да покаже завидните си Джедайски умения, при това вече с два меча. Контролите за камерата са преместени от D-Pad-а на бутоните + и -. Самият D-Pad вече се използва за контролирането на Силата. За промените в контролите съм със смесени чувства. Използването на Силата се чувстваше много по-интуитивно и приятно в първата част, където и много по-често съм я използвал по време на битките. От друга страна е приятно да можеш да правиш невероятни комбота със светлинният меч с лекота, нещо което беше доста трудно в първата част. За да се реваншират за това, че Силата вече няма толкова голяма роля по време на самите битки, дизайнът на нивата е съобразен и използването са Силата е нужно, за да продължите напред, доста по-често, отколкото в първата част.
The Force Unleashed II отстъпва в някои отношения на предшественикът си. Историята, макар интересна, не е на нивото на първата, която запълни интересна дупка в историята на Star Wars вселената. Новата кампания ще ви отведе на далеч по-малко места отколкото в предната игра, а и като цяло продължителността е по-малка. Няма да се сблъскате и с толкова много извънземни създания. Въпреки това, играта носи в себе си духа на Star Wars, с познати герои, места и музика.
Replay Value-то е солидно! Отново имате да издирвате холокрони, отключващи concept art, да не говорим за допълнителни костюми и герои за мултиплеър режима (който този път е в стил Smash Bros). Поредното предимство над първата игра е, че не е нужно да преигравате всичко наново - можете да изберете всяко ниво по отделно, като дори ви се показва какво имате все още да откриете в съответното ниво!
В заключение - Star Wars: The Force Unleashed II задминава първата част в почти всяко отношение. Историята не е толкова завладяваща, но пък цялостното изживяване е едно от най-добрите, които съм имал на Wii. Горещо препоръчвам играта, както на Star Wars почитателите, така и на някой, който просто иска да поиграе добър hack 'n' slash.

+ Автентично Star Wars изживяване - атмосфера, герои, музика
+ Чудесен геймплей
+ Прекрасна графика и внимание към детайлите
+ Завишено ниво на Destructable environment
+ Добри контроли
+ Replay Value - голямо количество unlockables
+ Избор за преиграване на отделните нива (ГОЛЯМ напредък от първата игра)
+ Multiplayer режим (с наличието на Боба Фет )

- Историята отстъпва на тази на първата част
- Контролирането на Силата вече не е толкова забавно и интуитивно, колкото в първата част
- Кампанията е значително по-кратка от тази в първата част
]]>
Mach Rider https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=214
Mini Review - Batman: The Brave and the Bold https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=207 Fri, 16 Nov 2012 20:11:17 GMT Изображение:...


"Batman: The Brave and the Bold - The VideoGame" (Wii)

Be Brave! Be Bold!! Be Batman!!! WayForward за пореден път се справят страхотно и предоставят едно забавно, шарено, old-school изживяване, подходящо както за малки, така и за големи (не мога да повярвам, че рейтингът й е PEGI 12). В продължение на няколко епизода Батман и неговите помощници ще обиколят градове, острови и дори други планети, за да преборят и заловят нарушителите на реда.

Геймплеят е смесица между sidescrolling beat 'em up и platformer. Яко old-school. Нищо особено трудно, макар тук-там да ви се наложи да ползвате някоя от джаджите скатани в колана на Човека-прилеп. Всеки от героите има уникални за себе си атаки и специални приспособления, с които да разгромява престъпността. Като за beat 'em up, има изненадващо много движения - удари с ръце, крака, въздушни комбота, блок, търкаляне по земята, задно салто... Всеки от героите също така си има и специална атака, която може да направи веднъж за всеки 50 нанесени удара. Ако всичко това не ви стига, имате богат избор от допълнителни герои, които да ви помогнат да прочистите екрана от злосторници, ако се затрудните. "Батман: Дръзки и Смели" е подходяща игра дори и за най-малките. Макар, че те едва ли ще могат да оценят диалога, хумора и множеството препратки, геймплеят не е особено затрудняващ, а и нямате лимит на животите - загине ли героят ви, той просто губи от монетите, които получавате, когато победите някой противник (и които използвате, за да купувате нови джаджи и да ги ъпгрейдвате).
"Батман: Дръзки и Смели" е разделена на 4 епизода, всеки от които по около 10-тина не-особено дълги нива. Във всеки епизод имате избор за игра с Батман или с придружаващият го за епизода герой. За щастие, има режим и за двама играчи. При един играч обаче, компютърът ще поеме контрол над втория герой. Ако обаче искате да играете с още повече дружки - има опция да използвате Wi-Fi връзка между DS и Wii - като свържете DS версията на играта с Wii версията, още един играч може да се включи като Bat-Mite (който се отключва единствено чрез тази връзка) и да го контролира чрез DS конзолата.

Цялостната презентация е невероятна! Наистина, направо нямам думи! WayForward за мен се превърнаха в съвременните майстори на sprite-based игрите след изпълнения като "Contra 4", "Aliens: Infestation" и двете версии на настоящата игра. Всеки от героите изглежда сякаш изкочил директно от някои от епизодите, обстановките са разнообразни и шарени, дори когато е използвано 3D за фоновете не се набива на очи. Музиката е винаги в тон със случващото се на екрана. Диалог между героите има доста често по време на самите нива, както и между тях - всички герои са озвучени от актьорите, които ги озвучават и в сериала, а и самият диалог е на място (на няколко пъти ще чуете крилатата фраза на Батман - "Hammers of Justice"), звучащ точно все едно е взет от сценарий на някой от епизодите на анимационното филмче! Всеки епизод съдържа и анимирани сцени, правени специално за играта.

В крайна сметка "Batman: The Brave and the Bold - The VideoGame" е пример за това как да се направи licenced заглавие. Положеният труд и вниманието към детайлите са налице! Играта се чувства като 4 епизода на сериала, дори следва същата формула - развръзката на даден случай (представена като бос-битка... за колко игри се сещате, които започват с бос-битка ), началните надписи и след това същинският епизод. Всеки фен ще забележи препратките, скрити из фоновете или подхвърлени в диалога. И отново, също както сериалът, играта е подходяща както за малки, така и за големи.
Горещо я препоръчвам!

+ Следва първоизточника
+ Забавен геймплей
+ СТРАХОТНА презентация - невероятна графика и музика!
+ Режим за двама и трима играчи (режимът за трима изисква наличие на Nintendo DS и DS версията на играта)
+ DS към Wii връзка
+ Replay Value - ще е нужно да преиграете някои от нивата с новопридобитите джаджи, ако искате да откриете всичко.
+ Unlockables
+ Подходяща за всички възрасти
+ Изиграването на четирите основни епизода отключва допълнителния "Bat-Mite Challenge"

- Макар епизодите да не са много кратки, ми се искаше да има повече от 4.
]]>
Mach Rider https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=207
Mini Review - James Bond Jr (NES) https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=206 Sun, 11 Nov 2012 19:16:23 GMT Изображение:...


James Bond Jr. (NES)

Ето ТАКА се прави хубава игра. James Bond Jr е ярък пример за това как да си на по-мощна конзола и да следваш първоизточника по-стриктно не винаги е предимство.
James Bond Jr за SNES има доста добра графика, сблъсква ни с много от героите присъстващи в едноименния анимационен сериал, но в крайна сметка се чувства като поредното читаво заглавие по филм/анимация.
NES версията обаче е съвсем различна работа. Тя не следва плътно сериала, макар Scumlord отново да е главният противник, не разполага с модерната тогава 16-битова технология и все пак успява да бъде по-добрата игра. Графиката е чудесна, детайлни sprite-ове, прецизно анимирани, с плавни, а не груби и насечени движения. Геймплеят е върхът! Колко от игрите, които играете всъщност ви карат да се почувствате на мястото на героя? Можете и да си представите колко по-трудно е да се постигне това на NES. Там е работата, че James Bond Jr не е просто поредният side-scroller, а е смесица от стрелба, пъзели и обикаляне из широките нива и разсъждаване за преодоляване на препядствията. Играта е кратка, едва 4 нива, макар, че те хич не са къси. Това, което е истински хубавото е, че всяко от нивата е различно - не само като обстановка и музика, но и като цел - обезвреждане на ракети, разбиване на сейфове, спасавяне на заложници, саботаж - шпионски игри колкото искате! Разбира се, има и солидно количество шпионски джаджи и оръжия, с които да си служите (но преди това ще трябва да ги издирите).
James Bond Jr е MUST-PLAY за конзолата.

+ ОТЛИЧНО movie/cartoon-based заглавие
+ Чудесна графика
+ Разнообразни обстановки и мисии
+ Приятна смесица от различни жанрове
+ Голямо количество предмети и оръжия, които да намирате и използвате
+ Password-и
+ Не е прекалено трудна. Започвате с 6 живота, всеки път, когато умрете ви respawn-ва на мястото, където сте загинали. Ако ви свършат животите - има и продължения, които също ви пускат на мястото, на което сте прекратили, но ви нулират точките. Продълженията обаче не присъстват на второто изиграване.

- Кратка е, само 4 нива, но всяко от тях отнема по минимум 20-25 минути, някои до 40
- За да видите истинския край трябва да изиграете играта два пъти. Единственото, което се променя на второ изиграване (освен краят) е, че нямате продължения, всичко друго си остава същото.
- Няма Recovery-Time след като ви ударят, ставате за малко "духче" само, когато започвате нов живот.
]]>
Mach Rider https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=206
Mini Review - NEW Ghostbusters II (NES) https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=205 Sun, 11 Nov 2012 19:14:02 GMT Изображение:...


NEW GhostBusters II (NES)

HAL са успели там, където Activision яко се изложиха! NEW GhostBusters II е може-би една от по-добрите игри, базирани на филми за NES. Графиката е с готин chibi дизайн, можете да играете с всички 4 ловци (използват се двама едновременно) и дори Луис Тъли, който се присъединява към ловците в края на филма. Духовете в играта са базирани до голяма степен на тези от филма и по-запознатите едва ли ще объркат Слузльо и останалите. Нивата също са базирани изцяло на места, видяни във филма. Играта е малко кратичка, но може би така е по-добре, тъй като не е особено лесна, а и геймплеят не се изменя изобщо в продължение на 5-те нива (6-то ниво е само бос-битка). Играта е в overhead view, управлявате един от ловците на духове, като компютърът управлява втори, който да ви следва (и двамата са по ваш избор). Когато натиснете бутон "А" вашият ловец изстрелва лъч, с който да задържи дух, при натискане на бутон "Б", вторият ловец пуска капан, в който улавя задържания дух. Целта на всички нива е да уловите всичките духове. Всеки от босовете е напълно различен и за всеки ще ви трябва различна стратегия.
Игричката е много приятна, препоръчвам я

+Следва филма
+Приятна графика
+Супер музика, ремикси на песни от филма, като темата на Ловци на Духове и Flip City
+Кратка е
+Забавен Геймплей

-Някои от бос-битките са прекалено дълги/трудни
-Само на 1 удар сте
-Геймплеят е еднообразен, но пък не омръзва бързо
-Няма режим за двама играчи
-Героят, управляван от CPU-то понякога (макар и рядко) се държи като пълен малоумник и може да умрете заради него
-Рядка е - играта е пускана само в Европа, в ограничен тираж и в Япония, ако я искате на дискета ще се озорите.
]]>
Mach Rider https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=205
Kick Master - забравената класика и спомените https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=76 Fri, 01 Oct 2010 17:07:53 GMT Днес ще поговоря за едно, забравено от доста хора, заглавие, което винаги съм харесвал. Говоря...
Днес ще поговоря за едно, забравено от доста хора, заглавие, което винаги съм харесвал. Говоря именно за...





Пуската играта и БАМ! - започва страхотна музикална тема и, ако проявите малко търпение, интро, разказващо историята. Всъщност, тя не е нищо зрелищно - вещица на име Белзед атакува мирното кралство Лоурел, отвлича принцесата и избива всички наоколо. Единствените оцелели - смелият рицар Макрен и неговият по-малък брат - Тонолан, с изключителните си бойни умения, смеят да тръгнат по следите на Белзед. И тогава Макрен умира във филмчето, преди първо ниво. И като го споменахме, нека продължим към "Сектор първи: Гората на Вещиците".



Щом започнете да играете, нещо в главата ви ще прищрака "Casltevania?". Графиката и обстановката са доста подобни на тези от по-ранните заглавия от поредицата на Конами. В началото, Тонолан не е точно "Майстор на Ритниците" - владее само висок ритник (High Kick), Вертикален ритник (Vertical Press Kick) и подсечка (Sweep Kick), които се изпълняват с кръстачката и бутон "B". Но ето защо са ни точките "Опит"! Да, играта има система за вдигане на Нива Опит и със всяко следващо достигнато такова, Тонолан научава нов удар, като например Колянно спускане (Knee Drop), което е първият удар, който се отключва, но е един от най-ефективните, Еленски скок (Flying Kick) и... ROUNDHOUSE KICK!! (Чък Норис FTW!!). Има демо на ритниците, в менюто за настройки, където можете да видите всички удари и как да ги изпълните. Вместо анимации за последните два обаче, ще видите "?", за да ги запази в изненада. И има защо :wink:



Ниво се вдига, като се събират предмети, които изхвърчат от победени врагове. Освен тези специални предмети можете да взимате и кръв, отрова (която очевидно не бива да взимате) и магически предмети.
Магия? Ами, да. Освен цялото това ритане, Тонолан може да използва и магически заклинания в своята борба. На всяко ниво има скрит предмет, който отключва една от магиите щом бъде намерен. В такъв случай ще видите кратко филмче, което обяснява функцията на магията и... я чакайте малко...

Натиснете изображението за увеличение

Име:	ball.gif
Прегледа:	212
Размер:	3.9 Килобайти
ID:	7386

Това в ръката на Тонолан орб ли е? Като онези в Castlevania? Все тая... Тонолан печели магически предмет и в края на всяко ниво. Заклинанията се пускат от специално меню, което се показва при натискане на START. Оттам с "A" избирате своята магия, а със "SELECT" я пускате. Достатъчно просто е.




В играта има странен бъг или... и аз не знам как да го нарека. Ако се справяте добре, но изгубите последния си живот някъде към края на ниво, вместо "GAME OVER" играта ще ви покаже, че имате 9 съвсем нови живота, награждавайки ви за доброто ви представяне... поне тове е единственото обяснение, което аз съм си намерил...



В играта има голямо разнообразие на обстановката. Пътувате през призрачни гори, мрачни пещери, замъци, блата, планини... Има и много готино ниво на кораб. Всяко ниво ви се представя на карта...май пак като в "Castlevania", и има поне 1 checkpoint. Лошото е, че когато умрете, връща точките ви опит на същите, които сте имали при достигане на chekpoint-а. Това може да доведе до много ядосване, тъй като всеки път противниците ви ще ви дават различни предмети...



Музиката, съвсем сериозно, е една от най-добрите, които съм чувал във видео-игра. Не просто, че звучи добре, но и отлично подчертава атмосферата. При заглавието на играта звучи героична темичка, в пещерите - мрачна музика, подсказваща за отчаяние, а на кораба - музика, навяваща за пътуване далеч от дома. В началото си, едно от парчетата страшно напомня на "Bloody Tears" от... "Castlevania". Дори като умрете звука е готин! Благодарен съм, че има "Sound Test" в менюто с настройки.



Що се отнася до гадовете - граничат от типичните скелети и зомбита...както в...Ааааа, писна ми вече, майната им на приликите...та, докъде бях...враговете граничат от скелети и зомбита, до страховити чудовища и митологични същества като Кракен и харпии. Дори трябва да се сблъскате с ваш зъл двойник...оооо да! Играта има и доста босове. От трето ниво нататък, ще трябва да се преборите с от 2 до 5 боса на ниво. Щом вдигнете опит обаче, не би трябвало да ви озорят много. Любимите ми гадове са рицарите - изглеждат страхотно и са доста лесни за побеждаване, особено с колянното спускане.



Битката с последния бос е просто жестока. Ефектите не са нищо впечатляващо, но си изпълняват функцията повече от добре и нажежават обстановката допълнително.
Първо трябва да победите 4 от рицарите, които споменах по-горе. Новото е, че сега те могат да се превръщат във всеки един от враговете от играта, освен босовете. Щом ги преодолеете, идва ред на Белзед! Тя не е особено трудна, но битката трае продължително време, тъй като не й точите много кръв нито с ритници, нито с магия.

Щом я победите, ви се представя добре-написан завършек на историята и Тонолан излита с принцесата, оставяйки крепостта на Белзед да гори в далечината. Друго, което изключително много харесвам в края на играта е, че има послание до играча:

"Congratulations, fellow Video-Gamer. Once again you have triumphed over a difficult task..."

и така нататък. Много хубаво е да получиш малко признание :)

След това получавате и Password, с който стартирате на първо ниво, но на по-висока трудност.

Като цяло, "Kick Master" трябва задължително да се пробва при възможност. Не толкова заради графиката си, колкото заради пристрастяващия й геймплей. Не е нито прекалено трудна, нито прекалено лесна - идеална трудност.

Изключително съм благодарен за тази игра. Имам много спомени от нея, а и като я превърти човек, изпитва едно такова приятно усещане отвътре.

Като си говорим за спомени, ето историята за това, как се сдобих с играта.

С баща ми бяхме излезли на разходка като бях още в начален курс и той реши да ме заведе до "Планета на игрите". Там видях "Kick Master" за първи път, сред дискетите от 5 лева. Помолихме да ни пуснат играта и не ни трябваше много време, за да решим да я купим. Рестартирах конзолата, въведох password-а да пробвам пак... и играта заби отново... и отново... и отново.
Прибрах се и играх ли, играх... докато играта не заби на 3то ниво.


На следващия ден отидохме до магазина, показахме им проблема на място и веднага ни върнаха парите, като ми казаха, че мога да задържа дискетата. За мен обаче парите този път нямаха толкова голямо значение... подаръкът от баща ми не работеше... Тогава не знаех още, че мога да потърся password-и за следващите нива в интернет, а и не познавах никой друг, който да има играта. Изглеждаше няма как да я превъртя. И тогава дойде онзи ден, в който един Петър не си беше написал домашното по английски. Каза, че ако аз му го напиша ще ми подари някаква дискета с игра, която му била много трудна. Написах му го и за мое учудване на следващия ден той ми донесе "Kick Master".
След края на часовете се затичах към вкъщи, веднага седнах пред телевизора, въведох password-а и се надявах...ДА!! Играта не забиваше!! Най-накрая можех да я превъртя! Така и сторих! И го правя отново и отново...


Целият саундтрак на играта чуйте тук: http://www.youtube.com/watch?v=rUjVU...x=0&playnext=1

Review от NESPlayer.com: http://www.nesplayer.com/reviews/kickmasterr.htm
Прикачени изображения
]]>
Mach Rider https://forum.pulsar.bg/entry.php?b=76